دوستت دارم

منتظر لحظه اي هستم که دستانت را بگيرم

در چشمانت خيره شوم

 دوستت دارم را بر لبانم جاري کنم

منتظر لحظه اي هستم که در کنارت بنشينم

سر رو شونه هايت بگذارم....از عشق تو.....

از داشتن تو...اشک شوق ريزم

منتظر لحظه ي مقدس که تو را در اغوش بگيرم

بوسه اي از سر عشق به تو تقديم کنم

وبا تمام وجود قلبم و عشقم را به تو هديه کنم

اري من تورا دوست دارم

وعاشقانه تو را مي ستايم


 



نظرات شما عزیزان:

parham
ساعت15:46---31 ارديبهشت 1390
سلام
وب قشنگي داري
خوشحال ميشم به منم سر بزني


saeid
ساعت11:02---11 ارديبهشت 1390
سلام این شعر منو یاد اونی که دوست دارم انداخت......... منتظر شعرای دیگت هستم... موفق باشی

سعید
ساعت19:24---27 فروردين 1390
سلام وبلاگت جالبه.... مخصوصا این شعر.... شاد باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ شنبه 27 فروردين 1390برچسب:,ساعت 15:56 نويسنده mahsa |